Thursday, April 25, 2013

It's time to ride a bike

Aprilie e timpul cel mai bun sa va reparati bicicleta sau sa o duceti la o revizie pentru a o pregati de sezonul ideal pentru a face o tura in parc sau la o padure din apropiere.


E timpul sa va abandonati Giro bike-ul pentru un timp. Sigur putem contoriza caloriile, timpul, efortul.. dar tocmai timpul e prea frumos afara ca sa nu aruncam un tricou pe noi si ne coboram bikla in parcul de langa noi.
Kettler-Romania.ro

So bye bye Giro, Go for the real bike.

Pentru multi este o placere sa o aranjeze singuri dar fetele pot suna un prieten sau pot vizita un magazon de service. Baietii de acolo va pot pregati bicicleta pentru sezonul de plimbare. Eu am fost azi la un astfel de centru http://www.coolbiketeam.ro/contact-us/ si serviciile sunt profi si foarte convenabile. In plus am cumparat o pompa de podea, metalica, sub 50 de ron, cu care am umflat rotile din cateva miscari.
Seamana ca gen cu pompa din imaginea de mai jos:



BEN WATTS - ISSUE 2 PT 2 from TREATS! MAGAZINE on Vimeo.


Chiar daca sunteti indecise cu privire la echipament este bine, pentru siguranta circulatiei, sa luati totusi ceva pe voi, fie si sumar, dar nu, nu va lasati tentate de indecizie si sa procedati ca mai sus. Sau mai jos. : )


BEN WATTS - ISSUE 2 PT 1 from TREATS! MAGAZINE on Vimeo.

Daca doriti sa faceti o iesire si nu aveti timp sa luati o bicicleta copilului o puteti comanda de la un magazin online pentru ziua urmatoare. Puteti compara cateva versiuni:  Dino Bikes - Bicicleta Juventus 163 GLN-JU   |  Stamp - Bicicleta Barbie 14  |   Yakari - Bicicleta Hello Kitty Model 26 inch Devil  |

Biciclop

Noi nu am cumparat una noua, am reparat-o pe cea veche si in prima zi de primavara fullop, cu o zi inainte de Florii, am luat cateva imagini umbland cu bikla in parcul Plumbuita. Va invitam sa le vedeti:

Imaginea este din spatele manastirii Plumbuita. Cam dezolant pe acolo pentru ca este drumul nereparat de 30 de ani.
cu_bikla_pb_8

Imaginea este luata din centrul parcului, putin dupa McDonalds. In dreapta McDonalds si in stanga Manastirea Plumbuita.
cu_bikla_pb_6


Imaginea luata de pe latura cu manastirea Plumbuita. Se vede simbolul Societatii Industriale coplesit de natura. Aici este zona in care se termina asfaltul bun, post revolutionar, si se poate merge pe drumul vechi plin de hartoape. Sper ca aveti o sa buna sau macar suspensii bune.
bikla_soind_invinsa_de_natura

Ne oprim putin la Mica Delta din Parcul Plumbuita
bikla_mica_delta_pb

Parcul este un ecosistem complet: stuf, rate, pescarusi..
bikla_home_is_here

Aici am ajun in China Parc de Plumbuita unde cateva zeci de chinezi fac zilnic Taichi.
taichi_pb1

In fine ajung la biroul meu de vara..
my_office1

Unde imi  beau cafeaua...
my office

in timp ce ma uit pe lucrarile curente, Va fi o zi grea : )

my office

Ridic privirea si schimb peisajul cultural: Gange River de Plumbuita
gange_river_colentina

Oprire pe banca, malul opus Manastirii Plumbuita.
cu_toacla_pb_5

Vino si tu dimineata, e superb(a).

Girl and bicycle
© Photographer: Aliaksei Kaponia | Agency: Dreamstime.com


0 comentarii: